Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Drydock

Ο κ.Ρήγας Καππάτος εξιστορεί μία από τις συναντήσεις του με τον Νίκο Καββαδία
Απόσπασμα από εδώ


Πήγαμε στο δωμάτιό του κι έβγαλε από μια ντουλάπα κάτι σαν τσάντα ή βαλιτσάκι, το έβαλε πάνω στο κρεβάτι και το άνοιξε. Είχε μέσα ένα σωρό ενθύμια και κυρίως φωτογραφίες καλλιτεχνικές, δικές του. 

“Πάρε ό,τι θέλεις”, μου λέει. 

Πήρα δύο φωτογραφίες που μου υπόγραψε αμέσως με πολύ θερμές, αδελφικές αφιερώσεις. Ενώ κοίταζα τα διάφορα αντικείμενα, το μάτι μου έπεσε σε μια μεγάλη κόλλα χαρτί που είχε ζωγραφισμένο ένα γυναικείο εφηβαίο.

- Εσύ το ζωγράφισες αυτό; του λέω.


- Όχι, μου απαντάει, ο Τσαρούχης.


- Από πότε άρχισε να ενδιαφέρεται για τέτοια πράματα ο Τσαρούχης, του λέω εγώ.


- Τον ταξιδεύαμε με το καράβι και με ρώτησε τί ήθελα να μου σκιτσάρει για να τον θυμάμαι. Επειδή αυτό που του ζήτησα μου είπε πως δεν το είχε δει ποτέ του, έδωσα δέκα δολλάρια σε μια Αμερικανιδούλα επιβάτισσα και ποζάρησε! 


Έτσι μου είπε χαμογελώντας ζαβολιάρικα.



  










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου